fredag 4. september 2009

Blogg som logg

Hei alle sammen!
Her er vår nye logg hvor vi etterhvert skal skrive og dokumentere sammen.
Oppgaven skal være ferdig til neste samling så dette blir et kort, effektivt og helt sikkert et fruktbart samarbeid.
Jeg gleder meg:)

Hvis dere går inn på denne siden kan dere få en enkel innføring i det mest elementære for å blogge.
Hvis ikke kan vi skype, så kan jeg tegne og forklare litt.

Jeg har invitert dere til å være administratorer. Fint om dere gir meg beskjed dersom dere ikke får til å skrive på bloggen.

Hilsen Britt

4 kommentarer:

  1. Hei Britt.
    Ser bare om jeg får til å skrive her. Har ikke peiling på Blogg vet du.
    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Du er jo kjempeflink. Nå er du i gang Hege. Veldig bra!

    SvarSlett
  3. Blogg og docs er i gang ... dette blir spennende

    SvarSlett