lørdag 26. september 2009

Tilbakemelding fra EB vedr. veiledning

Hei folkens...
Klart at vi bør tenke litt på hva vi vil veiledes på... for egen del har jeg ikke tenkt i de baner. Har hatt for mye fokus på det å skrive, snappe med meg det jeg har syntes har vært relevant til det vi har valgt å fokusere på. Dessuten har jeg vært VÆLDIG forkjøla siden tisrdaskvelden...heisann... Likevel fikk jeg stablet meg sammen og tok en tur til Britt Irene på fredag. Da fikk vi inn litt mer tekst i fellesskap... veldig glad for det Britt.
Men konkrete spørsmål til AnCat....
-Bør problemstillingen spisses inn?
-Må vi stile/rette problemstillingen slik at design og håndverk inngaår i tekste? ( kan hodt være at oppgeveteksten sier det, men beklager folkens det er lenge siden jeg har lest den og jeg skal se på det i etterkant av denne meldingen?).... for i så fall mengler vi noe i oppgaven som linker det til design og håndverksfagene. Det vi har skrevet så langt kan brukes i et hvilket som helst klassemiljø/læringsmiljø....
... helt ærlig er jeg ikke særlig forberedt på disse spørsmålene... hva mer... tror jeg må se på oppgave teksten litt jeg jenter... disposisjonen har vi jo .. i allefall foreløpig, den kan jo bli litt anneledes etterhvert...
Et sammendrag må vel bety at hun ønsker en liten tekst om hva det er vi vil gjøre, hvordan vi tenke oss det hele.
Jeg forslår at vi kan skrive litt (et sammendrag) nederst i docs så kan vi supplere hverandre litt der...
Jeg kan godt begynne, men ikke akkurat nå... naboen kom å inviterte til en liten pils i solen, og den vil jeg ha...
CIAO fra EB

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar