tirsdag 6. oktober 2009

6.oktober

Hei folkens..
En liten hilsen på morgensiden. Ser Britt har vært inne og sendt en hilsen, -det var hyggelig :)
Samtidig så jeg at det foreligger en fin info om hva Britt og jeg gjorde tordagen. Susann er vel den som ikke har hørt fra meg, for jeg hadde en lengre prat med Hege i går, om det meste av tiden gikk med til å gi undervisningsplanen et mer visuelt uttrykk, finne en ramme rundt det hele. I tillegg laget vi også innledningen til Tiltaksvesken. EB laget forarbeid til øvelseskort som skal inn under f. eks. Romslighet og Ros eventuelt. Jeg foreslo at Hege lager forslag til Respekt, Britt foreslår jeg at tar for seg Blogg under f. eks Refleksjon eller Redelighet ( jeg har også forslag som kan benyttes for Refleksjon...)....da gjenstår reaksjon og jeg sier vær så god til den som vil komme med forslag...
Tiltaksvesken er under utvikling, brukte tid i går på å teste forskjellig teknikker for sammenføying, hank etc. Jeg har tatt litt bilder som kommer etter hvert. Jeg har bestemt at jeg i utgangspunktet pga tid lager klar den vesken som skal levers,dvs inklusive dekor, mens hver og en sin stter jeg sammen og fyller med kort og lar deretter det være opp til dere selv å dekorere deres egen veske. Håper dere har forståelse for det. Det er tidkrevende å sette i stand 5 vesker.
Britt har også rukket å lage en fin illustrasjon som jeg skal forsøke å dele meddere alle, den skal i veska.
Jeg lar høre i fra meg senere i dag... har nå holdt på et par timer allerede, og jeg går nå ut og lufter "bikkja". ha en fin og konstruktiv dag alle sammen...

Hilsen Ebbelille ::)

1 kommentar:

  1. Supert Ellen Beate.
    Glad for å høre fra dere på bloggen. Jeg forstår at det kan oppleves som mye nytt å sette seg inn i. Det mest elementære holder for meg. innlegg og kommentarer, så vi kan ha kommunikasjonen her nå som oppgaven begynner å ta form:)

    SvarSlett