fredag 9. oktober 2009

Bilder av øvelseskortene

Hei jenter..
her er noen av kortene. De er ikk doble slik det ser ut. Det er to sider lagt ved siden av hverandre. :Mangler å laminere noen og je mangler å skrive inn oppgave klasseregler og blogg fra brott, samt finne bilder til de tre øvelsene/oppgavene som mangler.
Jeg håper dere ikke tar skrekken av at det er aå mange av øvelsene som foregåri ring.... og at det er lek-betonet, men tenk på det som aktiviteter. Jeg har ikke klart å komme opp med noen bedre så langt.

I dag skal jeg på jobb i byen for å repetere ritinene på kontoret jeg skal passe mandag til torsdag. Til opplysning kan jeg jobbe med oppgaven derfra, dersom det ikke er mye annet som krever meg i henvendelser fra kunder på telefonen.
Ha en strålende dag.

KLem fra EB




































1 kommentar:

  1. Takk for at dere er så gode til å jobbe:) Jeg som har vært borte og alt ting :D Jeg er glad for å være på gruppe med dere.

    SvarSlett