onsdag 7. oktober 2009

Kommentar til ny svart utgave av opgave 10

Bra jobba...mye bra Hege, men må nok lese det noen ganger for å få med alt, litt synd at du ikke har beholdt de opprinnelige fargene i teksten slik at det hadde vært litt lettere å se hva det er du har tatt i bruk og hva som du har kuttet ut..

Vedr. Begrepsavklaringene så synes jeg det er viktig at de skal være med fordi her avklareres en del av ord og begreper som forekommer i teksten. Greit nok ikke å måtte forklare der det dukker opp i sammenheng med annen tekst. Du har kanskje bare glemt det..?

Jeg legger inn noe med min farge her og der... akkurat som Hege skulle be Susann om å gjøre når hun skulle legge til noe i den nye teksten, samme praksis som tidligere :)

Jeg jobber videre på innholdet i veskene, tilpasser tekst og bilder etc, klipper og limer og laminerer.
Ellers etterlyser jeg at dere tar i bruk Bloggen vår. Det er vår IKT, vårt kommunikasjonsverktøy der vi kan komme med kommentarer, ros og ris og forslag....

Hilsen EB

2 kommentarer:

  1. Hei alle sammen!
    Ja, det kan være vanskelig å se hva som er tatt med og ikke når fargene er borte, men det er også lettere å kunne se sammenhengen i oppgaven.
    Hvis vi er flinke med å legge det vi har klippet bort nederst på dokumentet så er det lettere å se...for meg i hvertfall, pluss at vi kanskje kan bruke det andre steder.
    Dere er kjempeflinke til å jobbe alle sammen. Jeg har fortsatt trua. Mange varme hilsner fra meg
    Jeg har vært på tur i går og idag. i morgen blir det jobbing på mac´en.
    Vi snakkes:)

    SvarSlett
  2. Hei. Jeg har brukt alt utenom det som var dobbelt. Plus noe om K06. Jeg legger det inn i docsen nå. Jeg hadde ikke lagt in begreps avklariningen, Fint at du har gjort det da. Beklager at jeg laga alt i svart men det var litt av poenget for å få sammenhengen. Og husk at alt vi har står jo først i oppgaven i de opprinelige fargene. Og ja jeg er dårlig på og skrive i bloggen men det betyr jo ikke at jeg ikke bruker den. Ha en fin dag Hege

    SvarSlett